Jelenleg legnépszerűbb otthon végezhető munka, ahol továbbra is munkatársakat keresünk: A "KEDVENC BOLTOM" - ban van! Kattintson a linkre!
SZÓRÓLAPOZÁS
A szórólap osztása a szórólappal kapcsolatos tevékenységek legfontosabb fázisa.
Ekkor találkozik a potenciális ügyfél a megbízó cég ideiglenes képviselőivel, a hostessekkel. Ezért fontos, hogy a hostessek legyenek átlagfelettiek. Legyenek figyelemvonzóak, udvariasak, ápoltak, csinosak és szépek. Ekkor találkoznak a terméküket hirdető „hírnökkel” vagyis a hostessekkel és a szórólappal. Ezért nagyon fontos a minőségi szórólapozás. A szórólap, a termék legyen a célcsoporthoz szóló, a szórólap legyen optimalizált és optimális. De a legfontosabb, hogy legyen harmonikus az összkép.
A szórólapozás főbb típusai:
Marketinggel foglalkozó szakemberek sokat gondolkoztak azon, hogy – az egyébként gyalogos emberek számára figyelemfelkeltő – közterületi plakátokat (óriásplakát, citylight, falfestés etc.) milyen eszközzel, illetve megoldással lehetne helyettesíteni úgy, hogy – a gyalogosok mellett – az autóvezetők (több területen releváns célcsoport) számára is feltűnő, látható, ad absurdum jól olvasható felületet hozzunk létre. Így született meg a fejünkben a „mozgó plakát” vagy más néven „mobil plakát”.
Így figyelemfelkeltő módon – azonos arculatú robogóinkon, uniformisban lévő hostesseken, illetve hostokon lévő speciálisan kialakított plakáton – hirdetünk a legforgalmasabb útvonalakon.
A robogómédia azért kedvelt mert mobilitása miatt egy napon akár több helyszínen is megállhatnak a robogósok szórólapozni, illetve termékosztásra
A robogómédia kiválóan alkalmas márkaépítésre, termékkampányra, akciók hírverésére, rendezvények népszerűsítésére. Persze egy kis kreativitással a robogómédia könnyen válhat extrém, gerilla-marketing elemmé akár a vállalatok marketingszakemberei, akár az ügynökségek, akár a rendezvényszervezők kezében.
A robogómédia bárhol, bármikor, bármilyen célcsoport előtt megjelenhet.
Forrás:www.szoro-lap.hu